Året som har varit :)

Hejsan mina goa läsare :)
Var ett tag sedan som jag skrev nu så nu tänkte jag gå igenom lite om vad som hände förra året :)


Januari:

Jag bowlade för första gången:)
Rustade i vardagsrummet.

Februari:

Förlovad med Micke i 7 år. <3

Mars:

Fick tennisarmbåge, många onda kortisonsprutor fick jag ta.. :(
Gammelmormor Birgit fyllde 90 år.

April:

Liams dop
Sluta jobba på kaplan :(
Introduktion på Boendestöd.

Maj:

Börjar jobba på Boendestöd 81%

Juni:

Catrines student
Börja gå hos en sjukgymnast för armbågen :(
Johan 25 år

Juli:

Hade min första SEMESTER :)
Åkte till Norrfly dårhus och kolla lite
En massa fisketurer med Jocke och Jessi :)
Rustade "Nils rum"
Niklas 30 år

Augusti:

Fisketurer och sova i husvagn
Marina 25 år <3
Kräftskiva hos Mogge

September:

Marina och Koppars 25 års fest :)
Började fixa mina naglar
Koppars 25 år
Kärleksrundan
Skaffade gymkort

Oktober:

Följde för första gången med Micke på älgjakt

November:

Tok nära att Krocka :/
Tjejjkväll i bagarstugan <3
Julpyssel hos Marina med flickorna <3

December: 

Micke och jag har varit tillsammans i 9 år
Fira jul hemma hos Mor och Far med hela familjen
Blev med badtunna
Fira nyår med familjen <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

september : fick reda på att jag ska bli moster :)

2011-01-03 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0