underbara sooool

Så fort solen kikar fram blir jag sprallig, tror att vårkänslorna är på G :)  me like :)
Nu håller jag på vädrar för fulla muggar altandörren står på vidgavel och solen har letat sig in i mitt sovrum.

Micke är ute och skottar och jag funderar på att klä på mig och ta med mig Eroz ut på en lååååång prommis i det här fina underbara vädret.
Fast hellst skulle jag vilja sitta på en sjö och pimpla/angla och grilla lite korv och sooola :)
Hur underbart lät inte det?
Men det kommer snart det också.

Nästa helg ska jag jobba :/ jag vet att det kommer gå bra bara jag kommer dit men dagarna innan känns det tungt...

Men jag har iaf 2 dagar ledigt den här veckan :) På tisdag fixar jag till mina naglar igen, dom börjar bli för långa nu..
Sen på Onsdag ska jag bara slappa och ladda upp för helgen.

M har nattvecka så jag kommer att få tillbringa mina kvällar själv hela veckan :/
Men jag får ju kolla på vilken tvkanal jag vill och göra vad jag vill så det är faktist rätt skönt.
Det enda jobbiga är att jag inte får ligga och mysa innan jag ska sova...:/ 

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0