typiskt!!

Jag trode att vi skulle klara oss från magsjukan men inte då..
Igår fick jag den. :/

Jag låg i badet och kände hur jag började må illa, men jag har mått illa till och från i flera dagar så jag tänkte inte så mycket på det.
Sen när jag precis hade klivit upp ur badet började det pipa i öronen (det brukar det göra på mig när jag ska till att svimma..) han precis slänga mej över toan sen var det kört.
hela kvällen höll det på, tror att jag somna vid 12-halv 1 på natten.
 idag har jag inte känt av det någonting, men jag vågar inte äta...

Nu ska jag slappa i sängen resten av dagen och krya på mej för jag har ju jobbhelgen framför mej.

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0