Nu var det längesedan igen..

OOOPS glömmer bort att  jag har en blogg. men nu ska det bli ändring på det :)

Hela förra veckan var jag änka, M var på kurs någonstans långt borta och bodde på hotell och bara hade det bra, medans jag fick köra på som vanligt här hemma med hund, jobb, mat och allt annat som hör ett hushåll till.
Han var otroligt efterlängtad kan jag lova.
Han kom hem i Torsdags så då hade vi bara myyyyyys för båda var ledig på fredagen :)



I går blev vi bjuden på mat hos T och M, jätte gott men jag fick akut magknip efter maten och lära åka hem :/


Idag har jag spenderat hela dagen i valbo :)
Och du Emmy, snålbyxorna fick stanna hemma :) jag har shoppat 2 tröjjor och en bh, kattmat och lite smått och gott.
Stannade även till på Willys och storhandlade så nu är kyl, frys och skafferi påfyllt.
Äntligen har jag tagit tag i storhandlingen igen iställetföratt småhandla på Ica ugglebo, det blir svin dyyyyrt.

Så ikväll blir det jag och M som bjuder på mat :)

Ha en bra kväll alla mina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0