2 speciella dagar :)

Ja igår var det ju alla hjärtans dag. fast jag och Micke firar förlovningsdag då istället :) 8 år har vi varit förlovad i nu och jag älskar honom lika mycket än ♥

Men igår kunde vi inte fira nå för han jobbade natten till alla hjärtansdag så han sov när jag var ledig på fm sen var han vaken när jag jobbade, så vi träffades i ca 1 timme under hela dagen :(


och idag fyller min älskade Stig 8 år :)

sötnosen min ♥


Idag har jag varit hem till Katja och hälsat på och bläddrat lite i oriflame katalogen och ALLTID hittar man något :)

I morgon ska jag in på kurs i Gävle igen, ett jävla rännande på mej nu för tiden.
Men det är inte helt fel att få lära sej lite mer heller. :)

Nä nu ska jag kolla på tv innan det är dags att sussa.
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0