Hej hopp!!!

Hej hej mina kära vänner!

Kul att se att så många har börjat blogga igen, så nu fick ju en annan lite motivation att börja skriva lite också!


Min Semester som jag har haft nu har varit SUPER skön.
Vi har inte haft någonting inplanerat utan bara tagit dagen som den kom.
Några fiskesvängar med husvagnarna har det blivit med Jocke och Jessi, en massa drink kvällar med goa vänner, och en hel del altanhäng i solen, precis som det ska vara när det är semester!!  Jag gillart!!!

Nu har jag hunnit att jobba en vecka nästan (ledig i går och idag) sen jobbar jag hela helgen :(  men det känns ju skönt att veta att efter den här helgen får jag vara ledig 4 helger innan nästa helg. :)
Känns faktist ganska OK att börja jobba igen, skönt att få lite rutiner i vardagen igen.
Men det skulle ju inte skada med typ 4 veckor semester till :P

Nu ska jag slänga iväg ett mess till min kära mor och kolla om  hon är vaken så jag kan tigga en kopp kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0