Hatar bilar!!

Fy fan, när jag bloggade på morgonen idag så skrev jag ju att jag redan var lite sen..

Jag hoppade in i bilen och såg att bensinmätaren lyste så jag svängde upp till Macken och tankade.
När jag sedan skulle åka därifrån tror ni att bilen startade då???  N.Ä...
Ringde till Micke för att få hjälp men det fungerade iaf inte att starta bilen, PANIK Ska ju vara på jobbet typ om 5 minuter!!!

Jag ringer till Yvonne och meddelar att jag kommer bli lite sen, sen lär jag ju försöka hitta en bil..
Mamma jobbade, pappa körde idag så han hade ju bilen, Farmor var i ockelbo redan, det känndes hopplöst ett tag..
Men sen kom jag på att jag kanske kan låna johannas bil, och det fick jag.
Tack älskade Johanna för lånet av bilen idag!

Sen när jag hade fått tag på en bil slog det mej SHIT har jag haft sönder Kents bil nu oxå!!!???
men det var inte så farligt tydligen för Micke ringde mej senare och sa att den startade nu! 

Men ja, det är nog bara att konstatera att jag inte ska ha någon bil... Har ju sönder alla jag kör :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0