30 Augusti!

Hejsan alla mina kära vänner!


 Nu är hösten här, fy satan vad kallt det var när jag gick upp i dag... BRRRR säger jag bara!
Men jag kan helt ärligt säga att Hösten ligger mej varm om hjärtat, det luktar gott ute och man får tända en massa ljus på kvällarna och allt blir så mycket mysigare med hösten.

I dag har jag varit grymt trött hela dagen och det har inte blivit bättre av att jag fick jobba själv på em idag heller, men allt gick jätte bra :)

Har fört över lite kort från telefonen som jag har knäppt under sommaren som jag täänkte bjuda på :)


Jag har tillbringat nästa all min lediga tid ute på altanen och njutit av solen och kaffe :)

Stig har också njutit av solen på altanen :P

eroz badar i  ivantjärn

Midsommar firade vi i en hyrd tågvagn, det var jätte mysigt :)


Några fisketurer har det också blivit, alltid lika mysigt.

Albin tokar sig :P Gullunge

lite för mycket oväder har det varit för min smak, HATAR åska!!!

Och som vanligt har det blivit lite för mycket godsaker under sommaren :/
Men jag har tagit tag i det problemet nu :)

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen blir det soffhäng resten av kvällen.. ME LIKE!

ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0