underbara sooool

Jag bara ÄLSKAR det här härliga vädret som vi har nu :)
Har hunnit med himmla mycket idag.
Började dagen med en morgon promenad med Sarah och hundarna sen blev det lite kaffe ute på hennes altan.

Efter promenaden och fikastunden så krattade jag gräsmattan och renasde ur landena lite och ställde iordning på min altan, så nu står utemöblerna på plats och landena ska jag rens en gång till i, ALLT ska bort. Ska bara var dom blommor som jag vill ha i dom.

Sen kom Sarah och Johanna på en kaffe och invigde altanen :)
Så nu har jag varit ute HEEEEEELA dagen i det härliga vädret.
Kan ju alltid hoppas på att man får lite färg på sej oxå :)

Igår tog jag en totalstädning i bilen, preem fick stå för tvätten, så körde jag städningen på insidan,så nu är den ren och fin och M satte på sommardäcken åt mej idag.

Nu ska jag snart hem till T o M och hälsa på, lär ju passa på när barnen är här <3

Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha, fast att jag får sova själv inatt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0