ojojoj!!!

Här var det inte igår man var in!!!
Får väl skylla på att det inte händer så mycket i mitt liv nu :)

Igår var nästan hela familjen in till Valbo och shoppade loss :)
Micke och jag köpte: En ny klädsel till soffan

Så nu blev det jätte fint med ett turkost tema där inne :)
Ska knäppa lite kort i mitt "nya" vardagsrum så ni får se.

Sen förnyade jag mitt abonnemang så jag fick en ny mobil, det blev en Samsung galaxy s :)


Så nu har jag typ spenderat hela dagen med att hålla på med den, jag fullkommligt ÄLSKAR den mobiltelefonen.


Ikväll ska jag gå på Zumba, det ska bli intressant.
Hoppas att jag får med mej Marina också.

Nä nu ska jag ta och dammsuga och torka golven så det blir rent och snyggt här hemma.
Micke är och storhandlar så det slipper eka när man öppnar kyl och frys.

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0