Härliga dag!!

Det första man möts av när man kommer till jobbet är Yvonne som kommer och ger mej en jätte kram, hon är då för go hon, bättre start på arbetsdagen kan man inte få :)
Tänk om alla kunde vara som hon.

Sen bytte vi några turer jag och Yvonne så nu blev jag helt plötsligt ledig Tis,Tors,Fre,lör och söndag den här veckan. DET GILLAS, så nu hoppas jag att det blir kanonväder den här veckan :)

Efter jobbet tog jag och Marina en promenad runt byn och pratade lite, finns nog ingen som förstår mej som hon gör min lilla smula <3

 Har lite träningsvärk i magen efter Zumban fast inte mitt på magen som jag brukar få utan där kärlekshandtagen sitter
dom kan gärna få försvinna :)


Kommentarer
Postat av: marina

Detsamma gullstrumpa! <3

2011-04-14 @ 07:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0