nu har jag hittat hit igen :)

Var ju ett tag sen jag uppdaterade den här sidan nu :)


Jaha, det är mycket som har hänt sen sist, var på fest i helgen, Marina och Koppars hade slagit ihop sina 25 års kalas så dom hyrde folkan och hade fest där. 
Tack för att vi fick komma det var roligt.
Lovar att sätta in lite bilder därifrån när jag får tid :)


Nu ska jag snart åka och jobba, vem vill jobba i det här fina vädret? INTE jag iallafall.
Nu vill jag vara hemma och gå en massa långpromenader och vara ute i skogen och plocka lite svamp.

Har ju börjat på GI/LCHF dieten nu också, går jätte bra.
Jag trodde inte att jag skulle kunna avstå från pasta, potatis, ris mm  men det går jätte bra.
Synd bara att jag inte har någon våg så jag får se om det ger resultat, men jag ska skaffa en :)

En massa långpromenader med mina vänner har det blivit också runt Valkis och gammelboningarna :)  ME LIKE.
Nu ska fläsket bort :)

I morgon är det den enda dagen som jag är ledig från i måndags till nästa måndag, och då ska jag in till Sandviken och fixa så man får snygga naglar :)

Ja nu ska jag kolla klart på våra bästa år och sen lär jag åka till jobbet.


Ha en bra dag ni andra i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0