Migrän...

Ja den enda lediga dagen man har den här veckan ska man så klart åka på migrän...
Har legat i sängen nästan hela dagen, men nu börjar jag må bättre, är sjukt stel i nacke och axlar nu men det hoppas jag är borta till i morgon..

Vilket underbart härlig väder vi har haft idag då, han med en liten promenad idag iaf innan migränen kom :/
ÄLSKAR hösten med alla dess färger och fina dagar.

Nu sitter jag och väntar på älskade M och Eroz ska komma hem från skogen så vi kan äta, jag har lagat lasagne som vi ska avnjuta till idol :)

Nu ska jag duka fram och tända lite ljus så det blir mys stämning.

Ha en mysig kväll alla ni andra, för det ska vi ha.

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0