Kanske dags för ett nytt inlägg nu..?


Har tappat glöden med bloggen nu, händer liksom inget som man kan blogga om, vardagen flyter på som vanligt med jobb, fika med vänner, träning och städning typ :) intressant va?

Ja nu är äntligen micke hemma igen som jag längtade när han var borta, men han blev ju jätte sjuk när han kom hem så han har typ bara legat i soffan och vill att jag ska tycka synd om honom :)
Ha haha dom är gulliga killar när dom är förkylda..

I dag har jag jobbat em så på förmiddagen var jag upp till Sarah och kollade på hennes nya husvagn, den var JÄTTE fin :)
Den kommer bli jätte bra för er Sarah :)

I helgen har jag jobbhelg oxå, så jag ska tillbringa hela min helg i Ockelbo. :)

Jag kommer att i fortsättningen få jobba var 4:de helg, hur skönt kommer inte det att bli?! UNDERBART!

Nä nu ska jag kolla på tv innan det är dags att lägga sej i sängen och slappa med min Micke. <3





Det finns ett tomrum i mej som ingen kan fylla, bara jag vet vad som fattas och som det ser ut nu så kommer det att förbli ett tomrum..
Det ända jag kan säga är att livet är orättvist ibland.
Man kan inte alltid få som man vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0