jobb helg!

Ja nu infaller min jobbhelg, vet inte hur längesedan det var jag jobbade en helg sist nu...
Det var före semestern någongång.
Ska jobba med Fia så jag kommer garanterat ha en rolig helg iaf. :)

Igår var jag äntligen iväg och fixade mina naglar så nu är dom så fiiiina så :)
Lite ovant att ha långa naglar bara men det vänjer man sig med. :)

Jag kommer att missa kärleksrundan oxå bara för att jag jobbar, det gillas inte men jag hoppas att det är många från byn som ställer upp och går.
Det finns så många som klagar på att det aldrig händer något i byn så nu när det är något hoppas jag att många av dom dyker upp!

Nu ska jag kolla klart på våra bästa år sen är det dax att fara iväg mot Ockelbo :)

Ha en trevlig helg n andra.

Nu kommer lite bilder från Koppars och Marinas 25 års fest!

Födelsedagsbarnen :)




Kommentarer
Postat av: marina

hahahahahahaaa!! vafaan gör jag på sista kortet då??

hahahahahahahaaaa!!!

2010-09-11 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0