Duktiga jag :)

Nu har jag äntligen skaffat gymkort, har pratat om det ett tag men det har aldrig blivit av.
Men igår tog Marina och Emmy med mej till gymmet så nu är det fixat..

Nu jävlar ska här köras, var där igår och träna och idag ska jag och Marina åka och köra ett pass också :)
Sitter och väntar på henne nu sen drar vi mot gymmet..

Efter gymmet är jag bjuden hem till mamma på mat, ska bli mysigt och mammas mat är ju ALLTID godast :)
Jag skulle ha behövt haft en storstädning här hemma också, fy satan vad det är rörigt nu :/
Men det får jag väl hinna med i morgon efter melodikrysset :)))

Sen på söndag blir man jaktänka, gillas INTE..
Det ända positiva är att jag bara får plocka efter mej själv och inte hålla på städa efter M hela tiden :) Hahaha..

Nä nu ska jag packa väskan för Marina kommer snart :)

Ha en bra kväll !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0