Ååååh..

Jag bara älskar HÖSTEN.
 
Alla fina färger på träden, den friska luften och långa mysiga höstpromenader.
Ett stort plus är ju att man kan tända många ljus och börja elda i öppnaspisen också.

Nu har jag precis gjort eld i öppnaspisen och sitter och kollar på tv och väntar på att M kommer hem, han åker och jagar älg i Föllinge på söndag så jag måste passa på att mysa med honom innan han åker :(
Hatar att sova själv, vill ha någon som ligger brevid mej när jag ska somna..


I morgon jobbar jag sista dagen den här veckan sen ska jag ta en stor höststädning, sortera, slänga och planera en tapetsering i sovrummet :)))))
Vill ha ljust och luftigt så man kan dekorera med lite färger. :)


Ha en bra kväll.





Kommentarer
Postat av: mamma

du får sova hos oss <3

2010-09-16 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0