Semester! :)

Ja nu blir man ledig i en vecka, lovely...

Idag börjar ju älgjakten som är åretshöjdpunkt för dom flesta.
M blir som ett litet barn dagen före julafton,  han sprang omkring och packade och pratade älgjakt heeeeela dagen/kvällen..
Gick inte att ha en vanlig konversation med honom, bara älg, älg, älg helatiden..
Men han är go min M. ♥

Vi var även ut i skogen och plockade en påse svamp i Mo skogen, M skulle kolla nå pass också så hela fm var vi ute, det var så himla mysigt.

Idag ska jag åka till Sandviken och fixa mina naglar, det behövs verkligen nu.
Dom kommer att bli såååå fina så.

Vi åkte hem till Jani och Moa igår kväll, M hjälpte jani lägga golv i vardagsrummet GUUUD vad fint det blir, och en skit snygg fondvägg.. *avvvvvis*
Jag o Moa drack en cider och tog oss en varsin grogg :) vi hade haft en dålig dag båda två......  :)
Hahahaha..
Ja du det är inte lätt när det är svårt inte..

Nu ska jag städa lite innan jag åker till Sandviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0