Älgjakt!!!

Ja ni läste rätt JAG och Eroz följde med Micke på älgjakt idag.

Det var faktiskt jätte mysigt, vi såg 5 älgar under hela dagen :) men ingen som vi kunde skjuta på :(.

Direkt när vi kom ut på passet så började vi packa upp och dona lite, (dom får inte börja skjuta innan kl 08.00), när vi håller på fixar i ordning så hör jag M viska fram jävlar, jävlar, jävlar, jag trodde att han hade glömt något hemma men när jag vänder mej om så står det en tjur där..
M viskar och frågar hur mycket klockan är och den var bara 07.57 så han fick inte skjuta den :( och när klockan var 08.00 var det borta förlängesedan.
Då tyckte jag faktiskt lite synd om min M.

Sen kom det en ko med 2 kalvar men dom var på för långt håll så dom fick vi också släppa :(

Sen en till alldeles innan dom skulle avsluta jakten men det var för buskigt så M vela inte skjuta då....

Här kommer några bilder från dagen iaf :)




Den bjuder jag på :)
LOVELY





Ja det var allt från Fam Lundgren/Nilsens dag från skogen.
Hoppas ni som jagar får skjuta mycket älg i morgon.

Ha en trevlig kväll, det ska vi ha kolla på Desperata och sen kommer vi nog somna ovaggat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0