2 dagars ledighet

Har  jag nu framför mej :)

Fast idag ska jag ner på ett möte kl 15.00, men det ska bara bli roligt att gå på mötet.

Jag började dagen med att riva ur sängkläderna så nu måste jag städa idag :)
Älskar när det är rent och snyggt hemma och få lägga sej i en ren säng, det är underbart.

Har även hunnit upp till Sarah och planerat lite :)

Ruggigt väder är det ute också så jag måste bära in lite ved så jag kan göra en brasa och göra lite myspys till ikväll, då gör det inget om det regnar för då är det så himla mysigt inne med en massa tända ljus och eld i öppnaspisen :)

Har nu börjat att dricka Vassla igen och det märks kan jag lova, springa på toan hela tiden men det är bara bra för då vet jag ju att det fungerar. :)
Var även ett tag sen jag tränade nu men i morgon MÅSTE jag ner och röra på fläsket :)

Nä nu måste jag göra mej iordning inför mötet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0