TOK FÖRKYLD..

Usch, jag visste det...
ALLTID när jag har en massa inplanerat så ska jag bli sjuk..  :/

Var bjuden på mat hemma hos mamma och pappa i fredags, jätte gott och hela familjen samlade det tycker jag om.
Micke och jag åkte hem från dom vid ca 23.00 började redan då känna mej krasslig.

Vaknade på lördagsmorgonen och var totalt jävla tok förkyld.. :/
Men jag klarade av att lösa melodikrysset med mina tjejjer och på kvällen kom Moa, Jani, Johanna och johan hit.
Killarna kollade på youtube klipp medans vi tjejjer kolla på em skräckis..  EMILY ROSE..

Hela söndagen snorade och snörvlade jag och nös hela tiden.

Men jag beslutade mej för att jag skulle åka och jobba idag, vilket var väldans dumt gjort...
Totalt slut i kroppen var jag när jag kom hem från jobbet.
Har nyss kommit upp från ett hett bad så nu ska jag bara invänta min älskade M innan jag kryper ner i sängen och sover bort den här förkylningen...

Hoppas att jag känner mej bättre i morgon, har inte råd att vara sjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0