nu får det vara nog..

Tänker inte låta mej styras av denna SKIT nå mer!!!
Dyrt, inte hälsosamt, luktar illa, kallt att behöva gå ut, försämrad hälsa mm...


Håller på sporrar mej själv att sluta röka :)

Passa på nu när det är skit kallt att gå ut och när man är förkyld, det smakar ju skit illa nu, endåså så lär jag gå ut och dra i mej den där förbannade jävla ciggen....
Usch är så less på att vara styrd av en pinne nu..
Har köpt nicotinell sugtabletter nu, sen blir det att minska ner.
Tror inte att jag kommer kunna sluta helt på engång så jag ska dra ner och använda sugtabletterna..


Hoppas att jag har motivation och vilja och styrkan att kunna sluta röka inom en snar framtid...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller varje tumme o tå för dig, själv har jag varit fri i snart 3 år.. så håll i dina tankar för att sluta, det gillas

// annika

2010-11-10 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0