Nära döden upplevelse!!

Ja det kan man lugnt säga att jag fick idag när jag skulle åka till Gävle....

Kommer till Järbo utan problem allt gick jätte bra ända till jag åkte ut ur Järbo..
Det första jag ser är en buss som har kört i diket, tänker shit det är nog ganska så halt ute, men jag kör sakta och säkert så jag var inte nå orolig över körningen..

Åker en bit till och är nästan i Sandviken när jag ser 2 bilar till i diket, hinner tänka att dom måste ju köra som idioter samtidigt som  jag släpper min gas för det står folk vid vägen.
Så fort jag släppte gasen så fick jag en jätte sladd och börjar snurra och är över på motsatt körbana :/
Ser att jag får möte och jag har bilar efter mej hinner tänka att  nu kommer jag krocka....
Men som tur är han bilen stanna PRECIS innan jag skulle smälla med den mötande bilen :/
Har nog ALDRIG vart så rädd i hela mitt liv, USCH!!!

Behöver ju kanske inte påpeka att det gick TOK sakta sen resten av vägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0