Kurs i morgon!

Ja i morgon är det sista kursdagen i återhämtningen.

Ska bli väldigt intressant, är ju så mycket nytt man lär sej.

Helt "normala" människor kan bli psykiskt sjuka, jätte nyttigt att få lära sej om återhämtningen.
Fast återhämtning kan vara att återhämta sej från ALLT.  Tex:  Otrohet, misshandel,sluta röka, skillsmässa,barnlöshet,  en livskris som man har/haft kan man säga.

Nu har jag en läxa tills i morgon som jag ska göra, kolla på en film som handlar om psykiskt sjuka under 1900-talet och hur dom blev behandlade på mentalsjukhusen, Spännande.

Nu ska jag bara bära in lite ved och tända en massa ljus och göra mysigt innan jag ska se filmen.

Ha en bra kväll...


VART ÄR SNÖÖÖÖÖÖÖN????
Komsi komsi vill ha snö nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0