jobbhelg!

Ja då var det dags igen att jobba helg, har det redan gått 3 veckor sedan sist??
Tydligen så ha det de, men jag ser fram emot den här helgen brukar ALLTID kännas trögt att jobba helgen men nu känns det helt OK. :)
Är  ju rätt skönt att veta att man blir ledig 3 helger på raken sen igen :)

Ja mina kära vänner nu är det inte långt kvar tills första advent heller, UNDERBART.
Blir så jäkla mysigt när man får upp julgardiner och stjärnor/stakar det kan man kalla mysstämmning.

Micke var och hämta en utegran igår så nu vill jag tända den oxå men man kanske ska vänta lite med det :/
Men inte allt för länge.


Nu lär jag avrunda det här inlägget, men ha det så bra så ses vi till veckan som kommer för nu bosätter jag mej typ på jobbet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0