tråkigt!

Jag har långtråkigt, men nu kommer äntligen Micke snart hem med mat till oss :) Idag blir det hämtmat.
Har hållit på med en hundgård åt Eroz hela eftermiddagen, nu ska Micke bara fixa lite till sen är den klar :)

Ja nu har jag börjat jobba på boendestöd också, är jätte mycket kvar som jag måste lära mej innan jag kommer känna mej som hemma där :/ men det går bra iallafall tycker dom som jobbar med mej!
Är annorlunda mot för hur jag har jobbat på något jobb innan.
Men det ska nog gå bra det här.

Saknar dom jag jobbade med på Kaplan...
Vi kunde prata om ALLT från pojkar till livskriser mm, Känns inte som om jag har så mycket gemensamt med dom på boendestöd så vi kan bli så tajta...


NU ska jag kolla på tv och slappa i soffan tills jag ska gå och sova!

Möte i morgon från 9-12 sen jobba 12-18.30 på det :/
Sen ledig på Torsdag :)

Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0