Svett och svål :)

Ja idag har avslutat min första jobbhelg på Boendestöd, det var jätte skönt att jobba helg där man var ju i farten helatiden så helgen gick jätte fort :)


Ikväll var jag på gympan som alltid på söndagar var jätte roligt den här gången, nu börjar stegen sitta så man hänger med mycket bättre och inte behöver kolla på Raija (stavning??) helatiden. :)
Känns så skönt att man äntligen har tagit tag i träningen igen...

Efter gympan lade jag mej i badet med en ansiktsmask och hårinpackning och bara njöööööt, så nu är man en ny människa igen :)

Börjar känna av halsen lite grann, hoppas inte att jag ska gå och bli sjuk nu jag hinner inte med att vara sjuk har så mycket jobbdagar framför mej och mycket som jag ska ta tag i hemma också....


Nä nu ska jag lägga mej i soffan och slappa innan det är dags att sova. :)

I morgon jobbar jag 12.09-18.30 sen leeeeedig i 1 dag :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0