Ledig helg !!!

Ja äntligen får man vara ledig i mer än en dag i taget :)

Idag ska vi ta premiär fisketuren, vi ska upp till ljustjärn men Jocke och Jessi med barnen och fika, grilla och bara ha det mysigt :)

Hoppas att vädret tillåter oss att ha det mysigt.


I dag hände det något jätte äckligt på jobbet, jag skulle ut och röka och för att komma ut till altanen så lär jag gå igenom DC (Dagcenter), jag satt och blossade sen när jag skulle gå tillbaka till vårat kontor så var dörren till DC låst?? 
Jag kom inte igenom den, den kan bara låsas från utsidan, tur att jag hade min mobil med mej så jag kunde ringa till Lillemor så hon kunde gå och öppna åt mej..
Lillemor hade inte låst den dörren och Dc var stängt, VEM LÅSTE DÖRREN????
Det sägs att det spökar där och nu tror jag fan på det.
Både jag och Lillemor fick kalla kårar längst ryggraden....
HUA VAD LÄSKIGT.
Ska ALDRIG mera ¨gå ut dit själv..

I morgon är det tjejkväll hemma hos Sarah, ska bli jätte kuuuuul :)
Men först Melodikrysset:)


Nä nu ska jag koa lite kaffe som jag kan ta med mej till fisket utifall att det blir kallt..



Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0