helg = Jobba!

Ja då var min ledighet slut för den här gången då.
Men jag han med mycket på min lediga dag, först en långpromenad med Eroz på morgonen, ett fika besök hos Sarah, laga lite mat, hälsade på Mamma en sväng sen rensade jag ur landen på baksidan och det tog en evighet...
Och jag är inte riktigt klar än heller :/ sen blir det till att handla lite blommor och göra mysigt ute på min altan :)

När klockan var halv nio på kvällen tog jag o Micke en promenad runt dammen :) Det var lite kallt men det var jätte skönt att gå :)

Ja nu ska jag göra min första helg på boendestöd, hoppas att det går bra :/  Jag ska jobba med Lillemor.
Så nu kommer jag inte vara ledig förens på Tisdag..


Sitter och väntar  på att Smulan ska komma på en kopp kaffe innan jag ska åka och Jobba, var ett tag sen vi lekte nu *saknar*

Nä nu måste jag dona lite innan Marina kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0