vill inte ha morgondagen.....

I morgon kommer jag att jobba från 07.00-21.00!!!   What!
Ja ja det är väl bara att härda ut för sen blir jag ledig i 3 dagar iaf :)

Jag har hittat på så mycket saker som jag vill köpa önskar bara att pengarna kunde räcka till så man kunde handla allt på en gång, men det skulle bli allt för dyrt! :/
Man få väl handla lite nu och lite då som vanligt!


Igår lyckades jag låsa mej ute också, jag skulle ut och röka och prata med Micke innan han skulle åka och ploga.
Tog hunden med mej för att jag skulle rasta han lite innan jag skulle gå in igen, Micke åkte jag drog igen dörren och tog en liten promenad.
När jag kommer tillbaka är dörren LÅST och jag hade inga nycklar eller mobil med mej.. :(
Tur att Joel var hemma så jag fick låna telefonen av honom och ringa hem Micke så jag kunde komma in :)
KLANTIGA JAG!


Nä nu ska jag börja med maten, idag blir det Köttbullar och hemlagad potatismos :)  MUMMMMMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0