STIG!!

När Johanna kom hit på morgonen och skulle dricka kaffe hade hon Stig i famnen som var alldeles blodig...  :(

Han var ute i natt och har antagligen hamnat i slagsmål, örat var alldeles blodigt likaså under svansen sen har han ett hål vid svansroten :(
Jag får inte röra honom för han bara morrar och fräser men jag ska låta han vila tills i morgon då ska jag rengöra och kolla ordentligt,  stackarn....


Ja nu sitter jag och fördriver tiden framför datorn med en kaffekopp innan jag ska åka och jobba, det blir min tredje kväll på rad nu, tur att fruar var inställt igår :)

Har även lämnat in min beställning till Marina från ljuspartyt, det blev en stormlyckta, badsalt och lite ljus :)))

        

 

                    


    Lägger även in en bild på min älskade katt Stig!
                       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0