sooool!!!

Ojdå, var visst ett tag sedan jag skrev nu, men det har inte hänt så mycket på den senaste tiden.
Men men, jag ska skriva några rader nu :)

 

Idag blev jag uppbjuden till Johanna på en kopp kaffe ute på deras altan, solen lyste och man fick ruskiga vårkänslor GUUUD vad jag längtar till våren.

Efter det tog vi en tripp till Ockelbo för att luncha med Mamma, var även in på du & jag ett x antal gånger :)
Jag skämdes ihjäl, snacka om att vi är veliga. :)  Hahahahaha!
Fick iallafall med mej ett par byxor med mej hem, pösiga jeans känns nästan som om man har mjukisbyxor på sej.  ME LIKE!


Nu sitter jag och väntar på Johanna & Johan som ska bjuda oss på mat idag :)
Det tackar vi för!!

NU kom dom!!


PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: johanna

o jag fick min skinjacka efter lite buhu :P haha

2010-03-13 @ 08:38:18
URL: http://jnilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0