ont.!!!!

Ja nu har dom 2 lediga dagarna tagit slut då :((((  Vill vara ledig i en vecka minst..!!

Igår var jag till HC för att undersöka min arm som jag har haft ont i, trodde att det skulle vara lugnt och smärtfritt men oj vad fel jag hade!!!!
Jag har tennisarmbåge så det slutade med att jag fick en cortisonspruta rätt in i armbågen, det var INTE skönt kan jag lova!! FYYYY FAN vilken smärta :´(
Blir det inte bättre tills nästa vecka ska jag in och ta en till spruta, hoppas hoppas hoppas att det är bättre!!!


Nu ska jag snart tillaga lite mat älsklingen är ute och plogar så det blir en sen middag idag, sen ska jag hinna bada och slappa lite innan desperata börjar :)


Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas armen blir bättre :)

2010-03-24 @ 07:51:50
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0