Gympa!!

Nu har man blivit duktig!
Har börjat gå på gympa här i byn.
Här ska röras på dököttet iallafall en gång om veckan, MINST!

Har man börjat lär man hålla i och lägga på lite extra själv också, lägga på lite promenader och lite vardagsträning hemma också så ska det nog bli bra.
Ja visst känns det att man har rört på sej, har ju inte tränat på jätte länge....  :/
Men nu är det ändring på det, känns skönt!


I morgon jobbar jag från 8.30-21.30, 12 timmars igen.... :/ har typ jobbat 12 timmars jätte ofta nu.  :(
Men det syns ju på lönen sen :)

igår hade jag ljusparty, jag får handla för 1123 kr :) 
Det gillas, men jag blir ju lite dumsnål vill ju ha ut så mycket som möjligt av pengarna!
Men jag har hittat på lite smått och gott!

Nu sitter jag och väntar på Micke (jobbar) så vi kan ha lite myspys innan det är dags att krypa ner o sova!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0