BIO!!!

Ja snart är min "helg" över :(  På fredag kl 14.30 kliver man på sin 12 timmarshelg  igen :(
Typiskt så ska man jobba när det är loppis på byn också då.. 
Jag som älskar att gå och kolla och kanske fynda, men men vad gör man inte för pengar :)


Ikväll ska jag gå på bio men Stina och Johanna småstadsliv 3  :))))
Kommer nog att bli galet mycket skratt :)


Sitter nu och väntar på att Johanna ska komma och dricka en kopp kaffe med mej, köpte hennes hatthylla igår så man kanske får hjälp att skruva upp den :)
Micke  skulle jobba dubbelt idag så han blir ledig i morgon, så han kan jag u inte få någon hjälp av :(


Funderar på att ha ljusparty nästa helg, någon som vill komma ????

Kommentarer
Postat av: marina

nä, man funderar inte.. du får BESTÄMMA dig... inte tänker då ja vänta på "ifall att" ;)

2010-03-18 @ 15:55:46
Postat av: sandra

ååå..småstadsliv vill ja åxå gå på:) ska ni gå här i ocklahoma?? ja tänkte åxå gå,men jobbar...:(

2010-03-18 @ 21:41:22
Postat av: Emmy - Mamma till Liam

JAG VILL KOMMA DÅ :P

2010-03-18 @ 23:27:27
URL: http://eemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0