snart helg :))

Ja nu jobbar jag bara i morgon sen blir det äntligen helg, som jag har längtat efter den :)

Idag har jag hunnit med mycket efter jag kom hem från jobbet,  Kört 2 maskiner tvätt, tvättat bilen och städat :)
Så nu väntar jag bara på Terese sen ska vi dra ner till Ockelbo och sola, jag ska hämta ut ett paket från Jotex också har äntligen beställt gardiner till sovrummet så nu kanske jag kan lämna tillbaka Sarahs som jag har lånat i snart 1 år tror jag :)



I helgen ska vi nog låna Mammas o pappas husvagn och åka och fiska med Jocke o Jessi, det kommer bli super duper trevligt, ÄLSKAR att sova i husvagn hoppas att det kommer regna på natten då är det ju som mysigast när man hör hur det smattrar på taket :)

Älsklingen min var och köpte en cross idag också så nu kommer man inte att få se mycket av honom..
Kommer väl att flytta till crossbarnan..


Kolla vilken fin rosbukett jag fick av Micke häromdagen  <3

Nä nu lär jag ut och rasta Eroz lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0