Nu var det längesedan..

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg, men det har sina orsaker typ när det är såååå fint väder som det har varit nu idag då vill man inte sitta inne framför datorn, då vill man bara vara ute och njuta :)

Idag har jag faktiskt hunnit med mycket.

Först en fika med Emmy innan hon skulle åka och jobba, sen hem och fixa och dona lite med tvätt.
När det var klart åkte jag hem till Farmor och Farfar så Eroz kunde springa lös ute :)
Han ÄLSKAR att få vara där hemma och det är väl klart de när dom har en STOR gård inhägnad så han  kan springa lös.

Sarah kom förbi en sväng på eftermiddags kaffe så vi satt ute och njöt av vädret och pratade lite :)

Nu på kvällen har städat ur bilen och fixat till lite på framsidan nu ska det bara handlas lite blommor så det blir fint.

Nu sitter jag ny duschad och inväntar min älskling som är ute och fiskar, sen blir det myspys i soffan innan jag ska sova.

I morgon ska jag till sjukgymnasten igen och kolla hur det står till med armbågen :)


Nöjd nu då Johanna när jag har skrivit?  :)


GoD NaTt


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja de är jag. men buhu du lekte ju med mej igår med :P

2010-06-23 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0