Äntlien HELG :)

ja idag efter jobbet tog jag tag i allt städande som jag inte har orkat gjort i veckan :(
Sen satte jag upp dom nya gardinerna som jag köpte, det blev jätte fiiiint i sovrummet nu är  det bara om tapetseringen kvar sen blir jag nöjd :)

Har plockat in lite liljekonvaljer också så nu dofter det jätte gott i köket. :)
Väntar bara på syrenerna nu för det doftar ofantligt gott :)

Nu har jag precis klivit upp från badkaret och där avnjöt jag ett gott glas vin, lovely :)
 
I morgon åker vi iväg med husvagnen kommer bli jätte mysigt..
Hoppas att vi får en massa fisk också för jag älskar ny fångad fisk som man tillagar i ugnen med en massa smör och dill..  MUMMMMMA!

Nu är det snart dags för nedräkning till SEMESTERN :)7 veckor kvar bara.. 
Nu ska jag kolla klart på Talang och ta ett till glas vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0