trötter.

Ja jag tror att jag ska döpa om mej till trötter, är konstant trött och hängig nu för tiden
Har ingen ork att göra någonting blir less bara jag tänker på jobb (och det är inte likt mej!!!) men det går bra bara jag kommer dit.
 
Hela den här veckan har varit fullbokad med möten och jobb, sen har jag ju den dryga 12 timmars helgen framför mej oxå....
Men det ska nog gå bra bara man kommer dit.

Grönjävligt kallt är det ute också, Micke och jag var nyss ut med Eroz men vi kunde inte gå så långt för vi höll på att frysa ihjäl alla 3.
Eroz kan knappt gå för han vill inte ha tassarna på marken så han hoppar mest omkring och ser ful ut :)

I helgen var jag i Ockelbo och kollade på bilma :)  SKIT kul!
En av årets höjdpunkter :)
Man ser så mycket folk som man nästan aldrig träffar nå mer, alla gamla klasskamrater mm. 



Nä nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv med älsklo.

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0