trötter....

Vaknade av att telefonen ringde 8 på morgonen, det var jobbet som frågade om jag kunde jobba hela dagen idag :/  men som tur var jobbar jag 12 timmars i morgon så jag kunde tacka nej till till ett till 12 timmars pass idag med ett gott samvete, så jag behövde bara byta min kvällstur mot dag så löste sej dagen iaf. :)

Men det vart lite bråttom till jobbet dom ringde ju 8 och vela att jag skulle börja halv 9....  Jag kom liiiiite försent om jag säger så men jag var på jobbet till 9 iaf :)
Men allt blir ju fel när man vaknar och lär starta dagen med stress..

När jag kom till jobbet fick jag för mej att jag hade glömt att stänga dörren hemma?? Men jag hade mina aningar att jag hade stängt dörren men känslan försvann aldrig :/
Men den var stängd och låst :)

Struligt på jobbet också, känns inte alls som om jag har gjort ett bra jobb idag..

Men hoppas att allt flyter på bättre imorgon när jag SKA vara där hela dagen..

Nu är jag såååååååå trött att jag knappt kan hålla mina ögon öppna, ska nog gå och lägga mej i sängen och kolla på tv.

Längtar tills helgen när jag är leeeeeedig och får sooooova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0