Rustar för fulla muggar....

Jag hade tänkt mej att det skulle gå ganska så fort att sätta upp lite tapeter typ en dag sen var allt klart..
Men det blev ganska så mycket mera än att bara tapetsera.
Jag har målat tak, fönster och kaminen, kaminen var förr grå på ett ställe, men allt som kan målas blir nu vitt :) 

Kommer att bli jätte, jätte fint när vi är klara, har knäppt före och efter kort som ni ska få se sen :)

Så typ hela helgen har gått åt till att Måla och tapetserat :)


Nu sitter jag och väntar på min älskade Marina ♥, det kan gå några dagar emellan innan vi träffas men sen blir vi att längta efter varandra, en sådan dag är det idag :)

Usch jag tror att jag håller på att bli sjuk, jag fryser hela tiden och börjar känna mej trött och hängig.
VILL INTE BLI SJUK....  har inte tid att vara sjuk heller....

Nu ska jag måla klart det sista på kaminen.

Ha en fortsatt bra kväll på er.


Kommentarer
Postat av: Marina

<3 gullstrumpa <3

2010-01-31 @ 22:14:29
URL: http://axelssonmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0