Möte!!

Ja idag var jag ner på ett möte igen, (som alla infaller på mina lediga dagar :(.. )
Men det var inget vanligt möte..
Det var känsloladdat  och spänningen låg i luften.
Men jag tror att vi har rett ut det mesta nu annars kommer det att kännas konstigt i gruppen ett tag framöver.

Nog om det nu iaf.

Micke jobbar ju natt den här veckan, det börjar kännas tomt utan han i sängen nu, ingen att krypa upp i famnen med innan man somnar. :(
Men det är ju bara 2 nätter kvar nu innan jag får somna brevid min Micke igen ♥

Nu längtar jag verkligen efter lönen, var jätte jätte längesedan jag var så här fattig sist.
Det absolut första som jag ska köpa är en almanacka, jag känner mej naken utan almis så det är ett MÅSTE.
Då kanske jag kommer ihåg allt också och inte har den där känslan som om jag har glömt någonting. :/

Nä nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och kolla på comedy central... ME LOVE!

Juste, jag måste tappa upp vatten också för dom stänger ju av vattnet i moron.. Måste ju ha morgon kaffe annars blir jag galen!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0