Erik Grönwall !

Sitter nu och laddar upp inför lång helgen med Erik :)

Igår var Marina och Johanna här och spelade Buzz, var JÄTTE längesedan vi hade en riktig Buzz dag det måste vi göra oftare :)
Förr kunde vi sitta hela dagar och spela radiobilar och bara garva åt alla kommentarer som vi sa när vi blev irri :)
Men det var ju när man inte hade något "liv" :)

Nu har jag bytt ut alla gardiner i lägenheten också så nu är HELA julen ute, bara vita gardiner blev det nu så man får in så mycket ljus som möjligt utifrån så man kanske blir lite piggare.

Ska ta tag i rusten nu också hade jag tänkt när januari lönen kommer, står inte ut med gula tapeter i vardagsrummet....   SKIT fuuuuuuuuuuult...

Sen blir det alla andra rum   =  DYRT. 
Men fint kommer det att bli iaf :)

Nä nu lär jag börja göra mej iordning inför jobbet.

Ha en bra helg ni andra, ni vet vart jag finns :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0