Relax!!

 Har nyss klivit upp från badkaret efter ett  avslappnande bad med en massa ljus på badkarskanten och mina Mary kay produkter  så nu blir jag en ny människa igen! :)

I dag har jag inte gjort många knop, har hälsat på Emmy och Sarah och tjattrat lite :)

Sen när  jag kom hem så började jag med maten det bjöds på Baconlindad kycklingfilé fylld med ost...  Var så jäkla gott kan jag lova. 

Och kvällen kommer att avslutas framför tvn innan det är dags att krypa ner i sängen, ska ju upp och köra 12 timmars i morgon och på söndag :( 
Hatar dom helgerna, man kan ju inte göra någonting bara hem och slänga sej i sängen innan det är dags att jobba igen :(
Men man får se det från den positiva sidan, jag har ett jobb iallafall!


Nä nu känner jag att ansiktsmasken börjar stelna så nu ska jag skölja av den, efter det ska jag skrubba händerna och ha lite hand massage på mej själv :) Köpte jätte bra produkter från oriflame till händerna man blir jätte mjuk och skön om händerna efter man har använt dom  :)

En helkropps rengöring har det blivit ikväll! :)


Ha det så bra så ses vi sen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0