men fy fan!!!

Nu får det räcka, nu har vi haft våran vinter tycker jag...

Men det tycker tydligen inte vädret fick höra att det skulle komma upp till 3 decimeter i morgon :((((
Jag har knappt sett Micke nå idag, han stack ut och började ploga tidigt idag och han var hem nu en sväng och kasta i sej lite met sen stack han ut igen :(
Han skulle försöka hinna hem till melodifestivalen...


Aja, det positiva med det hela är att jag har hunnit gjort en köttgryta och sjömansbiff, så nu har jag en massa matlådor igen :)

Och ikväll kommer Mamma, Pappa, Johanna och Johan hit och äter och dricker gott till melodifestivalen :)
Själv ska jag dricka smultronvin, såååå jävla gott :)

Nä nu lär jag kolla till potatisen

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0