jobb, jobb och åter jobb!!

Ja som rubriken lyder så har jag jobbat, det är jätte många som är sjuka på jobbet så man måste hoppa in och jobba extra.

Igår skulle jag ha varit ledig men efter som det inte fanns någon annan som kunde jobba så tog jag på mej det passet men vi fick iaf jobba en man kort :(
Men det funkade bra, det är bara synd om dom boende som inte får all service som dom ska ha!

Får iaf vara ledig på fredag, jag skulle ha jobbat kväll då men då tog en annan den så jag fick vara ledig 2 dagar innan 12 timmars helgen :)


Nu sitter jag och väntar på att Marina ska vakna så jag får någon att dricka en kopp kaffe med :)
Kanske ska bädda rent i sängen innan hon kommer så jag har något att fördriva tiden med, sen ska jag åka till tippen med en massa skit :))


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0