Gud vad fint <3

Jag bara älskar min nya blogg, den där Marina vet precis hur jag vill ha det hon ♥  Så tack, tack tack så mycket :)

Ja idag har jag jobbat från 7-20, gick jätte bra faktiskt
Tog på mej extra jobb i morgon eftersom jag var hemma och var sjuk i 2 dagar, så i morgon jobbar jag från 14.30-21.30 :)  ska se om det finns mer pass jag kan ta :)
ME LIKE!!!


Nu sitter jag och Micke och kollar på spiderman 3 tror jag!  Kollar ju inte så mycket på tv:n, kollar mera på datorn jag :)


ska snart krypa ner i en renbäddad säng som jag har sprutat lite lavendeldoft på, ååååååh vad skönt det kommer att bli att få gå och lägga sej!!


Nu ska jag snoka vidare  lite till, Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Marina

<3 Varsågod... men än är vi inte riktigt klara <3

2010-02-07 @ 23:40:21
URL: http://axelssonmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0