God Natt!!

Nu ska vi här på Haga gå och lägga oss, I morgon ska man kliva upp i tid och fara till jobbet och vara där i 12 timmar:/...
Känns inte som att jag orkar det nu men när jag väl kommer dit kommer tiden att flyta på :)


Nu på kvällen har jag varit till Rasmus på kalas, tänk vad tiden går fort hela 6 år blev han..
Vart tar tiden vägen? Känns som att jag inte hinner med riktigt.. :(
Men inte blir jag äldre inte, nä det känns som om jag fortfarande är 18 :)))

Efter att vi firat Rasmus åkte vi vidare till Annelie och Niklas nya lägenhet och kollade in den, där kommer dom nog att få det bra.

Efter det när vi kom hem så tappade jag upp ett bad och låg där med en bra bok och bara njöt...  ME LIKE!!
Hade en super fräsch ansiktsmask på också passionsfrukt och honung  luktade jätte gott, också var det peeling i den. Måste köpa mera av den sorten..

Så nu är man topp fräsch :)

Nä nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på TV


GOD NATT!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du har jättefin blogg anna! Visste inte att du hade blogg ;)Den ska jag börja besöka:P

2010-02-10 @ 19:16:07
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0