........

 Idag har jag vart jätte trött på jobbet, men som tur är jobbade jag med Annelie och Stina och vi har skrattat och skrattat!!!
Vi har jätte kul när vi jobbar ihop, samma humor och en massa tok för oss :)

När jag slutade så åkte jag raka vägen hem för att Marina skulle komma och hälsa på, hon hade vaniljmunkar med sej *mummmmma*  :) så vi fikade lite och kollade på biggest looser :)  bra kombination va??  :)


I morgon jobbar jag 7-15, hoppas att det blir fint väder i morgon också för jag ska ut och sälja bingo lotter efter jobbet :)

Hahahaha, jag köpte 2 stycken förra veckan och jag vann 100 kr :)))))  me like :)


Nu ska jag snart krypa ner under täcket och sluta mina blå och drömma mej bort :)


GOD NATT!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hehe ja skrattat och skrattat och en massa tok det stämmer bra det =D

2010-02-16 @ 18:26:52
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0