7 år..

Ja idag har jag och Micke varit förlovad i 7 år.. 
Gud vad tiden går fort, kommer ihåg den dagen vi blev tillsammans som om det var igår vi låg i Mickes säng och hade en skiva med en massa Bon jovi och robbie williams låtar på (bara kärleksballader) det var så himla mysigt.♥


Idag har jag och Mamma varit till valbo och shoppat lite, jag köpte 2 par skor för 179 :-  ett par till mej och ett par till Micke  sen köpte jag även en jätte fin tröja till Micke :)
Och en Hello Kitty necessär och örhängen :)

Mamma handlade en Dator :)


Nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen så jag slipper göra det i morgon :)  Sen är det dags för sängen, jag har så fruktansvärt ont i huvudet.... :( 
Micke känner sej sjuk så jag hoppas verkligen inte att han smittar ner mej...
Har absolut ingen lust att vara sjuk igen nu.

Nä ha det så bra allihopa!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0